I will never give up.

Haha, jag känner verkligen hur dålig jag är på att uppdatera nu. Skärpning från min sida!

Ikväll ska jag och Burman åka till Brunflo och titta med Brunflo-JIB, dmmatch. Det kommer bli roligt, jag hoppas faktiskt att Brunflo vinner! Är sugen på att se vad JIB stället upp med för lag.

Nu har jag och Louise bytt rum också, så nu har inte Robert easy access längre, men jag är nöjd. Ska inhandla en ny tv också. Sen så ber jag till gudarna att vi får fyran i Valhall, det skulle vara grymt!

Idag har jag och mamma varit hos morfar och hälsat på. Fyfan vad sur han vart då han inte fick titta på Smalville, jag fick muta han med "Trav och Galopp" tidningen och ett wienerbröd, sen fick jag bestämma kanal.

Haha, gick igenom lådan i mitt skrivbord idag, hittade ett gratulationskort jag skrattade åt.
"Vad är det som surrar, det är vi i Lilldöviken som hurrar! Ta hand om dig och kom snart och hälsa på oss igen" Från Lena, Rolf och "Pål-tage. Fan vad jag saknar er, speciellt dig LISA! <3

PUSS PÅ URNAPURNA & MINA BRUDS!

Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis gumman! Ha världens bästa dag! Puss och kram

2009-10-21 @ 14:41:53
URL: http://brandenish.blogg.se/
Postat av: lajjsa!

Haha! Åh jag saknar dej med Therese!!!

Men du... du har väl jullov snart va.? :) Du kan väl komma och hälsa på mej då? Jag ska flytta.. Igen.. :) Skulle vara sååå underbart roligt! PUSS love u!

2009-11-07 @ 17:07:49
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0