I can't keep my cool.

Ikväll blir det hockey för hela slanten, komigen nu TRE KRONOR!

Idag har jag och min älskling 9 månader tillsammans. Tiden har gått fort fram, är så glad att jag har dig <3

Igår då jag var ute och gick skulle jag precis passera en liten kille på typ 7 år. Så ser jag att han tittar på mig och säger nått, så jag tar av mig hörlurarna och säger "Va?" Då mumlar han någonting igen som jag inte heller hör, "Va? Vad säger du?" säger jag. Då tittar han bara på mig, jag börjar gå igen då hör jag hur han säger nått igen. "Men vafan, vad säger du?" Lillkillen har ett ansiktsuttryck som om jag nyss dödat hans kanin eller nått... Jag börjar gå igen, då skriker han typ allt vad han har "OM MAN SVÄR BLIR MAN SLITEN I STYCKEN AV DJÄLULENS HUNDAR!" Jag blev fan rädd...


Om man inte vill vara gift längre, för att mannen kanske var dummare än man trodde, så kan man skiljas som vänner.
/Marie 7år

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis till er :D <3

2009-05-09 @ 11:57:57
URL: http://mathilldaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Dario

Men Therese, svära åt små barn? =/

2009-05-09 @ 14:46:51
Postat av: Anonym

djävuls-dajmen!:O:O:O

2009-05-10 @ 19:38:23
URL: http://loopside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0