No he can't read my poker face.

Just nu vill jag bara träna, är så himla träningssugen. Hoppas att det är någon träning imorgon, om det inte är det kommer jag ta en löprunda själv! Eller nej det kommer jag fan inte, tar tillbaka det där....

Inatt hade jag en så konstig dröm. Jag drömde att mitt innebandylag skulle åka iväg och spela match, så skulle vi sova över i en gympasal sen. Så var alla inne på toaletten och gjorde iordning sig inför kvällen, så helt plötsligt kommer Jimmy Edwards (Killen i One Tree Hill) in och börjar vifta med en pistol!

Så brottar min tränare Roger ner honom och tar bort pistolen. Sen börjar Roger skrika att vi ska ta skydd, & att alla ska gå in i gympasalen där vi ska sova. Så får vi lägga oss på några gröna madrasser på golvet. Så skriker Roger att vi måste ligga på knä med ansiktet neråt, och om vi spyr så dör vi.

Så hörs en explosion och sen fylls hela gympasalen med eld. Då jag börjar hosta ser jag att jag hostar vatten, så jag ställer mig upp och hostar vatten på all eld som en jävla fontän. Då börjar alla jubla och kalla mig för Hjälte. Det enda jag tänkte på var "SHIT, jag träffade Jimmy Edwards, det här måste jag skriva i min blogg!!"


Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha, fy faan vilken psyko dream :P haha <3

2009-03-16 @ 14:58:21
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Dario

cp, punkt.

2009-03-16 @ 19:20:38
Postat av: Mathilda

SV: det blir med sånna bilder på fredag :D

2009-03-16 @ 22:34:06
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Robert

e han den dära snygga typ?

2009-03-18 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0