Come walk in my shoes.

Idag har jag ätit på kina med grabbarna, det var roligt. Sen spelade vi lite tv-spel och snacka skit, notera att jag vann över Robert en gång!

På fredag blir det utgång också, det kommer blir sweet med mina brudar! Ser verkligen fram mot fredagen helt klart.

Åh, idag läste jag om en hemsk sak i tidningen. En familj hade varit hos barnen mormor och morfar och skulle ta bilen hem så körde dom av vägen och rakt in i ett träd. Bilen började brinna, och mamman skrek till pappan som satt bakom ratten "Rädda Ellen, det brinner där bak!!" Ellen är deras 4 åriga dotter som sitter i barnstolen i baksätet tillsammans med hennes lillasyster Saga som är 13 dagar gamal. Pappan krossar bilrutar och kravlar sig ut och försöker dra ut Ellen, men hon sitter fast. Hans händer brinner men han släpper aldrig sin dotter som han tillslut får ut ur den brinnande bilen. Pappan lägger ner sin dotter på gräset och försöker släcka elden i hennes hår, hud och kläder, samtidigt kommer en person som sett krocken och ska hjälpa till. Pappan ska precis gå tillbaka till bilen och hjäpa sin fru och dotter ut, då bilen exploderar.

Ellen fick 55-60% brännskador..
Båda lårbenen är av och vänster arm är bruten på två ställen.

Ellen och hennes pappa överlevde olyckan, pappan har nu börjat blogga om livet efter olyckan.
Klicka in om ni vill läsa mer här http://singelpappa.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0