I wasn't born wild you know you raised me right.

Fyfan vad jag led imorse, jag klev upp kvart över fem. För er som känner mig väl så vet ni att jag aldrig i hela mitt liv skulle kliva upp den tiden (Inte ens under pistolhot), anledningen var att jag skulle öppna förskolan. När det kommer till jobb är jag noga med tiden, det är inte som då man gick i skolan och kunde sova bort flera dagar i veckan. Vore rätt roligt ifall jag försovit mig eller nått, så då föräldrarna kommer till förskolan och ska lämna sina barn på morgonen är det stängt. "Stängt pga lathet"

Igår var jag, mamma och pappa på Coop och storhandlade. Jag gillar storhandling, för då har dom ingen koll på om man lägger i lite extra varor i vagnen. Det är då dom packar ner alla varor i kassarna man hör "Men Bert-Örjan, har du köpt allt godis? Vart kommer den här drickan ifrån?"

Jag väntade med matkassarna medans mamma och pappa skulle in på bolaget, så kom pappa ut först, och mamma var skitseg och syntes inte till någonstans. När hon äntligen kom ut såg hon svinnöjd ut.

Jag (Butter): Fan vad seg du var....

Mamma (Jättenöjd): Ja men dom hade fått in så mycket nya viner, så jag tittade på dom!

Jag (Lite muntrare): Ohhh, vad köpte du?

Mamma (Besviken): Inget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0