No, I don't even know your name.

Nu är jag förkyld som en sate, & det är fan inge ljug. Det är småbarnen på förskolan som smittat mig. På måndag ska jag vara där och jobba i två veckor, det kommer bli roligt.

I onsdags så var jag ute och gick med en liten kille i vagn så han skulle somna. Så kommer det ett killgäng från Wargen, dom titta och titta på mig. Först tänkte jag om det var några jag kände, men icke. Sen då vi passerat varandra sa en av killarna "Åh vilken milf" Jag är ingen jävla milf?!

Ihelgen har jag två viktiga matcher, mot Klockarberget och IBC Hernösand. Det kommer bli extra jobbigt nu när jag är så jävla förkyld, + att våran coach fått matchstraff så han får inte vara med och coacha oss. Jag vägrar förlora dom matcherna, jag vägrar!

Vem döper sin hund till Farbror Frej egentligen?


Kommentarer
Postat av: b

sysMILF<3

2009-02-05 @ 13:59:16
URL: http://bananna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0