I know I've never felt like this before.

Andra dagen jag jobbat nu på förskolan, skönt. Det har faktiskt varit roligt, hoppas dom kommer ringa nått mer.
 
Idag vart det lite pinsamt då en pojkes pappa kom och hämtade honom. Pojkens pappa är från Afrika, och då pappan kommit innanför dörren sa sonen till mig "Det här är min pappa, titta var brun han är!" & sonen lät lixom förvånad på nått sett så jag kunde nästan inte hålla mig för skratt. Jag visste inte hur jag skulle svara så jag sa "Öhm, hehe, ja han var brun..." Som tur var började pappan att skratta, då började jag också skratta sen backade jag försiktigt därifrån.

Sen satt jag och en tjej på 3 år och ritade. Då kom hon på en lek, att hon skulle rita nått jag inte fick se & sen skulle jag gissa vad det var. Så ritade hon och höll sedan för med handen, och jag gissade och gissade, men allt var fel. Så sa jag till henne att hon skulle ge mig en ledtråd, så kollade hon lite irriterat på mig och sa "Ja okej fröken, det börjar på fönste..." Jag låtsades tänka ett tag innan jag svarade fönster... Vi lekte leken några gånger och varje gång jag fick en ledtråd så sa hon alltid hela ordet förutom sista bokstaven.

Vi ska äta tacos ikväll, det ska bli gott. Sen kommer min älskling hit och vi ska mysa hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0