Now what's cooler than being cool?

Det var ett tag sen jag skrev nått nu känner jag, nu börjar det blir dags igen.

Livet flyter på som vanligt i guess, & jag är nöjd. Jag har blivit en husmor tror jag, som städar, bakar, moppar golv & dammar. Jag är rena rama svärmorsdrömmen!

Jag längtar tills ihelgen, då åker laget till sundsvall för att slita 6 pinnar i tabellen! Vi skulle även slita bowling på lördagkväll, ingen har en chans mot min välutvecklade bowlingarm! Förra gången vi åkte iväg till sundsvall bodde vi på Scandic Nord som ligger en bit utanför stan, då bodde vi typ fyra våningar under jorden & så fick vi gå i en lång mörk korridor i ca 3 km för att komma till rummet. Om det skulle börja brinna skulle vi underjordsmänniskor inte ha en chans, för det skulle ta oss 30 min att ta oss upp till receptionen. Nu ska vi äntligen bo mitt i stan, det är skönt att veta att om det börjar brinna skulle vi överleva.

<3 f.

Kommentarer
Postat av: Marinette

Du är en svärmors dröm

2009-04-26 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0