I can feel you touch away all my pain.

Imorgon ska jag jobba, 9-18. Känns segt att stänga, men nån måste ju. Sen måste jag stressa som en getpung till Brunflo för vi har match 19.00, jag kommer komma sent.

I lördags skulle vi ha match, så vi satt i hallen och tittade på en p16 match som var innan våran. Domarna på den matchen var fan otroliga, dom utvisade spelare efter spelare för ingenting. Ena laget hade tre utvisade och de andra laget hade två. Så tänkte jag "Fyfan om vi får dom här domarna, då kommer ju hela vårt lag sitta i utvisningsbåset!"

Vi fick raka motsatsen, vi fick göra vad vi ville på plan. Motståndarna spelade jätte fult, så vi flög ju som nå små vantar ute på planen. Mina knän ser ut som nå köttstycken nu. Tillslut vart jag så jävla arg att jag tog tag i en tjej och puttade henne över sargen, jag struntade i bollen, jag var bara ute efter att kötta.

Sen då jag bytte kom Coach och Mackan skrattandes och ställde dumma frågor som "Har du ont? Är du arg?" Jag svarade skitsurt "Mm" på båda frågorna, dom skrattade bara åt mig. Coach sa att om vi hade haft vanliga domare hade jag fått en utvisning på 5 minuter.

Och nästa lördag får jag en ny granne, Dario ska nämligen flytta till Körfältet. Jag hoppas på att han bjuder på fika minst sex gånger i veckan.


Kommentarer
Postat av: Dario

Jag kan gå med på fika sex gånger om året...

2009-02-19 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0