Its getting darker now, but i wont close my eyes.

Idag har jag jobbat, barnen är för härliga! Ljuga finns inte i deras huvud, dom är ärliga hela tiden. Idag så hade jag precis vart in i köket och hämtat mig en kopp kaffe då jag hörde hur ett barn började gråta. Så jag gick dit och frågade den lilla flickan varför hon grät, då sa hon att hon blivit slagen. "Vem är det som har slagit Sofia?" sa jag i ett rum fullt med barn. "Ja men det var jag fröken!" sa en pojke och räckte upp handen.

Jag försökte hålla mig från att skratta.

Tänk om alla kunde vara så?

Idag satt jag och prata med ett tvillingpar, en kille och en tjej. Så frågade jag vem det var som var äldst. Så sa pojken "Jag kom först, sen kom hon som en kanonkula efter" Systern instämde och sa "Ja, han är störst men jag har större fötter"

Haha, det lät så jävla roligt då dom sa det.

På fredag blir det iallafall alkohol för mig, jag längtar faktiskt. Jag har inte vart ut på flera månader så det är fan dax nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0