Kiss the rain.

Ni som känner mig vet nog att jag är en jävel på att prata och gå i sömnen. Nu har jag inte gjort det på några dagar så imorse var det tydligen dax igen.

Louise skulle iväg på skolan och gick in på mitt rum för att sno min mascara. Så ser hon hur jag ligger på golvet och ÅLAR. Så vaknar jag av att hon säger "Vafan gör du?" Så ställer jag mig upp, så kom jag ihåg vad jag drömt. Att jag och nån random tävlade om vem som kunde åla igenom ett rör snabbast.
Fan vad jag skrattade, så la jag mig på sängen och tänkte "Jag är fan störd ja" Sen somnade jag om...

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha, såg så jävla dumt!

2009-12-09 @ 10:22:25
URL: http://westlinlouise.blogg.se/
Postat av: Gaparsomenfisk

haha well done tesse!! :P Tar du mario i rörkrypning lr?

2009-12-09 @ 21:49:10
Postat av: a

BÄST!

2009-12-09 @ 22:17:28
URL: http://loopside.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH, du är ju bara för bra du ! ;D kan verkligen se dig framför mig oxå, haha

2009-12-10 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0