You spin my head right round, right round.

I lördags tittade vi på fotboll och drack lite, svintråkigt match men gott sällskap. Efter matchen drog vi på news och drack lite mer, där vi kom fram till att jag är mer man än Dario. Sen såg Dario alla regnbågens färger som tydligen bara är rosa och blå. Det var en trevlig kväll som måste göras om!

Nu vankas det helg, ikväll ska jag bara ta det lugnt. Klockan 19.00 är det innabandy som gäller, Storvreta - AIK. Imorgon ska jag och älsklingen gå på bio, Gran Torino med Clintan i spetsen!

I veckan har jag gjort mycket saker,
Måndag: Åkte till morfar och hälsade på, fikade en massa och bara slappade.
Tisdag: Åkte till Svenstavik för att gå på Dollar Store, inhandlade sockervadd.
Onsdag: Åkte till Offerdal för att gratta min moster som fyllde 57.

Kommentarer
Postat av: Dario

:(

2009-04-04 @ 19:37:54
Postat av: 3 to the s.

fniss! :D

2009-04-08 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0