She got me throwin my money around.

Åh, jag hatar att vara förkyld, för när jag väl blir det så håller förkylningen i sig i år och dar.

Fyfan för den här natten. Jag var så jävla täppt i näsan att jag fick panik för att jag inte kunde andas. Det kändes som jag höll på att kvävas när jag försökte slappna av. När jag väl somnat så hade jag feberdrömmar, så jag vakna hela tiden, kallsvettig och helt borta.

Idag har jag bara tagit det lugnt, är jättetrött eftersom jag knappt sov nått inatt. Alvedon är det bästa som har hänt mig just nu. Nej men det bästa som har hänt idag är att kläderna som jag beställde från Ellos har kommit, ringde även dit och beställde en till klänning och ett par linnen. Så nu väntar jag bara på sommaren så jag kan ha på mig allt...

Igår var jag ner på stan efter jag jobbat, skulle hämta ut mitt nya idkort på banken, sen träffade jag roberto af gayus och sveparn, så vi tog oss en kaffe och snackade skit. Sen när jag och Fredrik satt och väntade på bussen kommer det fram en rar liten tant och frågar om hon får sitta brevid mig i busskuren, vi började prata om allt möjligt.

Sen så skulle tanten med samma buss som mig och Fredrik, tanten satt sig ner bakom en neger (han var verkligen svart) så lutar sig tanten fram och säger till negern "Åh, vilken fin solbränna du har!" Jag kunde inte hålla mig för skratt, negern kunde t yp ingen svenska så han fatta inte vad tanten sa, så hon försökte förklara men förgäves...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0