I like the way that your hair falls down in your eyes.

Fullt ös medvetslös var mottot i onsdags, mamma fyllde 50 och våran lägenhet fylldes med vuxna, barn och hundar. Vi hade bakat smörgåstårtor, kakor och morotskakor. Det var riktigt roligt, jag gick säkert upp 6 kg den dagen...

I torsdags gick jag på badet för första gången efter dom byggt om, det blev så jävla mycket bättre. Jag känner nu att jag verkligen inte har samma ork som då jag var liten, då kunde jag bada i flera timmar som min 10 åriga kusin gjorde, jag fick släpa upp han ur vattnet för att fika. Vi hade precis satt oss vid ett bord då Jörgen (Min systers pojkvän) la sin plånbok på bordet. Han har Hammarby loggan på framsidan av plånboken och från ingenstans kommer världens suraste jävla badvakt och börjar skälla ut Jörgen ordentligt! Badvakten skrek "Men fyfan, Hammarby suger! Jag fattar inte hur deras kansli kan värva killar från div 4!" Osv... Så om ni undrar vad den där konstiga åskljudet var i torsdags så var det en Hammarby hatande badvakt som skrek ut sin ilska på en 17 årig kille som han troligen inte skulle rädda om han höll på att drunkna.

Nästa månad åker vi troligen till Turkiet, det kommer bli så jävla skönt. Sol, värme, öl, hav.... Kan det blir mycket bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0