They can say what they like.

Här har du Lisa, läs nu... Uppdaterade bloggen bara för att du är så sarkastisk... <3

Igår blev det skatan för hela slanten, mycket roligt faktiskt. Sedan vid 00.00, så skulle Robert koda till mig att vi skulle hämta födelsedagsmuffin, då sa han "Höken har landat"... Eftersom vi kommit överens att vi skulle säga det vid tolv så båda skulle smyga ut i köket, lät så jäävla fult så jag höll på att förstöra hela överraskningen för Dario som fyllde år.

Imorgon ska jag åka till min älskling, det kommer att bli bäst. <3

Ibland blir man förvånad hur människor i ens närhet kan överraska en så hårt att man har hakan ner i backen... Man tappar bort alla ord man vill säga och säger dom ord man inte vill ska komma fram. Det är då man bara ska gå därifrån för att rädda vänskapen man håller så nära hjärtat. Hur tänkte du där, egentligen?

Hm, har börjat fundera på om jag ska skaffa en fisk till min dammiga glasskål. Fisken (Mohammed) som var ägare till den innan levde bara 2 timmar. Det kanske vilar en förbannelse över min lilla glasskål, typ glasskålen som gud glömde. Så alla som guppar runt där dör... Eller så blev kanske Mohammed besatt av satan, eller så kanske han helt enkelt inte ville leva längre.. Han kanske var en deprimerad liten firre. Eller så kan det ju kanske vara det, fast bara kanske, att jag råkade mata ihjäl honom det första jag gjorde.. Jag tror mer på det att han var besatt av satan.

Kommentarer
Postat av: BananaSplit

Tack gumman. :) Känns skönt att du är back on track igen så jag vet vad som händer. Här borta i skogen äre inte alltid så lätt vettu :P

Förslag på Fisknamn: Carlos (för då kommer hans gudfader att vaka över honom så han inte guppar ihjäl sig)

Viktor (samma sak även där!)

Och så vill jag bara säga att isf får du ta med dej den gudförglömda skålen till svall när vi ska flytta så jag får inviga en groda där. som ska heta The Frog. Väldigt spartanskt och bra. Hupp!

2008-09-18 @ 15:21:24
URL: http://myrsky.blogg.se/
Postat av: hanna

Hahahaha kul livslängd på 2h. Tur att jag inte överlämnat mitt liv åt dig ;)

2008-09-18 @ 15:58:24
URL: http://gockas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0