I can't get up when you're gone

Ihelgen bär jag och mitt kära kib iväg till Hälsingland, vi ska spela två matcher och sova på Scandic. Jag längtar faktiskt (mest till hotellfrukosten, såklart!) Idag tittade jag bara på träningen eftersom min stårtå inte mår så bra, bäst för den att den blir bättre tills ihelgen.

Ibland är det svårt att ta in det folk säger, man hör varenda ord men man fattar ändå inte. Det kom som en chock att du försvunnit, även fast vi inte pratat på flera år. Vi växte upp tillsammans, vi lekte och skratta, precis som barn ska. Jag minns att du inte kunde säga r, & att du ofta var utklädd till fantomen. Vila i frid min vän, du är på en bättre plats nu.

Here i go,
scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, but there's just no one that gets me like you do
You are my only, my only one <3

Kommentarer
Postat av: lajjsa

men hur äre med knäet då? och hur gick första matchen?

Men gud, vem är det som är borta?:(.. Hemskt. Puss.

2008-10-01 @ 16:52:49
URL: http://myrsky.blogg.se/
Postat av: Dario

FiF <3

2008-10-08 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0