So welcome to my freakshow.

Ikväll blir det träning för hela slanten, kommer bli skönt. Längtar tills på fredag då det är match också! Inte nog med det, jag var nära på att skicka klacken hem till Mackan istället för till Kvarnback, haha.

Mamma klagar på att mina oboyglas står överallt, så kom hon in på mitt rum nyss och fick syn på ett till glas brevid datorn och sa "Men Therese, har du ett glas där med?! Det är du som göder alla objudna gäster, tex alla myror vi hittat." Då svarade jag "Ja mamma, jag är djurvän." Då skratta hon bara och sa "Jo jag märkte det med den där stackars spindeln inne på toan..."


Kommentarer
Postat av: Louise

haha, den där spindeln!

2008-10-16 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0