I just, look in her eyes and read the signs.

Äntligen ska jag få en ny lampa i taket på mitt rum, (Trodde jag ja) Först fick vi inge ljus från den nya lampan hur vi än gjorde, så då skulle vi byta tillbaka tillden gamla fula. Jag stog och skötte lampknappen medans pappa skulle fixa lampan.. "Therese, pröva tänd nu" Men icke, ingenting hände. Sen så skulle vi skita i det så vi hängde bara upp den, då kom mamma in och sa att det skulle nog gå bättre om vi hade en glödlampa i...

Längar som fan tills imorgon, match! Har lovat att tackla en teen i knät på R, han verkade nöjd.

Så längtar jag tills på tisdag, inte bara för att jag fyller år utan också för att min älskling kommer hit då. Han ska bjuda på kina och bio, det kommer bli hur mysigt som helst! <3

Utgång på lördag också, har inte druckit sen jag vet inte när, typ yran... Det kommer bli roligt iaf, några brudar från laget och sen bockarna som bara tänker sås. Kommer bli en rolig kväll. Vi kvinnor ska börja dricka på kina och sedan vandra upp till R.

Ikväll blir det häng med såspojkarna, det blir nog lika trevligt som alltid...

Kommentarer
Postat av: D

Som att du inte tänker sås!

2008-10-16 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0