God I miss your lovely eyes.

Idag har jag varit iväg & klippt mig, & för första gången i mitt liv såg jag inte ut som Ted Gärdestad efteråt. Jag blev faktiskt rätt nöjd med det hela och det brukar jag aldrig bli.

Ikväll blir det skönkib för hela slanten, ska bli skönt att få åka iväg och träna. & på fredag har vi match mot fif 20.00 på Kvarnback, då ska vi krossa. Även fast vi kommer vinna vill Big'D sprida sin sås hos motståndarna..

Inatt då jag skulle tvätta av ansiktet för kvällen så fick jag en chock! Någon centimeter från handduken sitter en jätte spindel, fyfan vad stor den var! Det såg ut som en sån här utomlandsspindel, stor och svart. Så halv två mitt i natten springer jag in och väcker mamma så att hon kan ta bort den. Efter många om och men kom hon, för hon trodde ju att det var nån liten mes spindel. Hon blev också rätt så chockad eftersom det inte såg ut som någon Sverige spindel. Den svarta gästen fick iaf en trevlig resa ner i toaletten.

Kommentarer
Postat av: Dario

I FiF är vi inte rädda för spindlar...

2008-10-14 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0