You deserve much better than me.

Ibland tar jag alla mina känslor och stoppar in dom i en ask och sedan låser & gömmer nyckeln. Man lurar sig själv ibland, man tror att man ska kunna glömma, men sedan kommer på att man aldrig kommer göra det. Att allt ont ska försvinna då man ska sova, men då drömmer man om det.

Jag brukar tänka att om jag skriver ner allt jag känner så kommer de blir bättre, när jag väl ska börja så finns det inga ord i mitt huvud... Jag vill spränga alla bokstäver och förinta alla meningar.

Jag öppnar mig inte, jag vet. Jag vill inte ha hjälp med att öppna mig heller, precis som sjömannen inte ber om medvind, han lär sig segla. Jag vill lära mig själv, är jag inte redo att öppna mig är jag inte det.

Ibland så hittar folk min gömda nyckel & då bränns alla mina broar som jag lyckats byggt upp.. Snälla, låt den bara ligga där, jag låser upp min ask då jag är redo.

Nathalie Eriksson, du är ljuset i mitt mörker.

Kommentarer
Postat av: nattise,

jag älskar dig anna therese vestlin

2008-05-05 @ 10:32:23
URL: http://nattise.blogg.se
Postat av: hanna

snygg design ;)

2008-05-09 @ 00:30:18
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0