You are my only one and someone.

Som lugnet efter stormen...

Jag har ingen ork kvar i kroppen, jag är alltid trött men när jag väl ska sova så går det inte. Jag och John Blund har alltid varit bästavänner, men nu har han svikit mig. Jag orkar inte spela innebandy för jag är för trött, det går dåligt på jobbet för jag är för trött, orkar inte skriva klart alla uppgifter i skolan för jag är för trött...
... Min kropp är i protest mot mig nu, som om vi blivit alergiska mot varandra.

Hade en helvetes dag i tisdags. Började med att jag inte sov något på hela natten, klev upp klockan sex, han äta frukost för första gången i mitt liv, titta lite på tv och bara slappade. Jag har all tid i världen tänkte jag eftersom jag inte börja förns halv tio. Klockan rusade iväg, jag duschade och klädde på mig, sprang som en jävel till bussen som jag inte ens han med. Glömde snusen hemma och alla viktiga papper jag äntligen gjort som var försenade.

Väl efter skolan skulle jag ner på stan, då händer fan det omöjliga. Jag skulle gå över vägen vid polishuset, då går jag in i en stillastående jävla bil som väntar på att få köra! Vem fan lyckas med det?! & det gjorde så ont att jag trodde jag skulle dö. Men om jag dog så skulle väl Sankte Per ändå inte släppt in mig i himmelriket.

& idag på skolan så spelade vi poker, jag förlorade med en omöjlig hand! Nämen oj, vad förvånad jag blir?! Så nu har jag inga pengar kvar heller. Vi skulle lyssna på en vanlig svensk man som vigt sitt liv åt hinduismen och blivit munk. Allt prat om själen, kroppen och yoga gjorde mig på dåligt humör.

Munken pratade om att livet kan vara en illusion. Som att man står framför en dammig spegel, då ser man ingenting, men sen då man torkar den ren så ser man livet. Kan någon komma och torka av min jävla spegel så att det kan gå bra för mig?

Nya tag till helgen iaf, vi ska kalasa på lördag för att Malin fyller 18. =) Det kommer bli roligt tror jag, hoppas på det bästa. Nu är det bara 27 dagar kvar tills studenten, och 29 dagar tills jag och Nattis åker till Kroatien.

Det skulle inte ens förvåna mig om jag inte kommer hem från Kroatien. Jag kommer säkert tappa bort Nattis och slarva bort passet, så kommer det en person som ska hjälpa mig att leta efter henne, så kommer jag bli iväg lurad till nått random hotell där jag kommer bli torterad till döds. Då blir väll alla regissörer glada, så dom kan göra en verklighetsbaserad Hostel 3.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig och inte kunna somna. Haha, jag är så jävla grinig nu känner jag. Så nu ska jag skona er från mitt tjat, godnatt!

I never thought you would become the friend i never had.

Kommentarer
Postat av: nattise,

jag kommer inte tappa bort dig i kroatien iallafall, så det behöver du inte oroa dig för. lämna passet och ansvaret till mig så blir det bra ska du se :)

2008-05-09 @ 11:31:57
URL: http://nattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0