Somewhere over the rainbow.

.. blue birds fly.

Överskattat just nu är LT's korsord, känslor, min mammas talan, pengar, jobb och min döda blomma i fönstret.

Djuret är en katt, orange.. Orange.. Varje gång jag kommer dit vill den ta självmord. Jag satt vid deras köksbord som så många gånger förr, fönstret stog lite på glänt. Katten hoppade upp på bordet, tittade på mig med en blick som sa "nu ska vi se om jag verkligen har nio liv" och sen.. Ja? Den försökte klämma sig igenom fönstret för att sedan landa långt ner på marken och dö. Så mycket gillar katten mig...

Imorgon är det bal. Det känns konstigt att jag ska ha en dyr klänning på mig och komma i fin bil. Stå ute på en trapp i regnet och frysa, det ser jag mest fram imot.

& vi i Sverige får aldrig vara med och leka. Som i filmer, det spelar ingen roll om det är jordens undergång, rymdvarelser som attackerar, kometer störtar, det blir istid eller om det blir jordbävning. Då har alltid alla i Sverige redan dött, så vi får aldrig vara med. Det är alltid en liten grupp i USA som är dom sista människorna på jorden som ska försöka överleva. Vi i Sverige är redan döda..

Nu ska jag försöka göra klart mitt hemprov, efter det blir det sängen så jag tar mig upp imorgon. Så, godnatt mina läsare & robert.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill känna mig som den stolta ägaren av den orange katten du pratar om :)

2008-05-26 @ 00:20:52
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0