I will take a bullet for you.

Back on track. Jag, Anna & Emelie ska strax iväg på korpenmöte, ja ni hörde rätt! Vi ska nämligen starta upp ett eget korpen lag! Skratta så mycket ni vill, vi kommer att äga. & min mamma ska troligen vara med, och vem vill inte se henne i shorts och svettband? M-m-m!

Ihelgen slet jag en 2dagars, hur jag nu fick råd med det är en av livets stora frågor. Det var roligt iallafall. Vi grillade, spelade kubb och drack som om det gällde livet.

I veckan blir det lugnt, ska jobba imorgon hade jag tänkt. Sen ska jag bara samla krafter för i helgen blir det supa av igen på lördag. Då fyller Emelie år, så då ska vi kalasa hos nån random snubbe. Det blir att slita backen.

Livets stora frågor är fortfarande olösta? Ni kan ju försöka lösa några av dom åt mig.
1. Vem kommer att vinna osthyveln på ostjakten.blogg.se?
2. När kommer David Beckham inse att det är mig han vill ha?
3. Kommer jag alltid ha en ovanlig böjelse för kinamat?
4. Kommer Robert & Niclas alltid att mobba mig?
5. Heter det en arg får eller ett arg får?

HA, klura på dom där ni! Nu ska jag dra mot korpenmötet, skratta hur mycket ni vill. Over and out.

Kommentarer
Postat av: bananna

det heter - arg får och du är bäst i test!

2008-05-13 @ 09:25:52
URL: http://bananna.webblogg.se
Postat av: Nickeshake

4. Kommer Robert & Niclas alltid att mobba mig? JA
5. Heter det en arg får eller ett arg får? Ett argt får!

2008-05-16 @ 19:09:01
Postat av: bananna

till nickeshake: MAN FÅR INTE SÄGA T!!!!!

2008-05-18 @ 09:58:11
URL: http://bananna.webblogg.se
Postat av: lajjsa!

I found it ;D

Hahah, Jag är tvungen att lämna ett FLIN som kommentar på fråga nr TVÅ.... :) Hehehe.

2008-07-03 @ 19:28:44
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0