Four hands and then away.

Idag jobbade jag, & det gick väll som det gick. Eller förresten, det gick ingenting. Slet iväg en & det sög, skulle ha satt mig vid Hannas dator istället för den verkade bringa tur?! Hon fick iväg tre stycken, lika så Ck. & nästa gång ska jag sitta med ett proffs, det kommer bli pinsamt.

Alla är vi olika, det vet alla. Men du och jag klickade direkt, vi har samma sjuka humor och ganla tankar. Det är det jag gillar med dig, att vi är lika sjuk båda två. Vi är samma, men ändå inte. Jag kommer alltid att finnas vid din sida. <3

Jag och Hanna ska starta ett eget program. Vi ska turnera landet runt och utse söta gamlingar, sen ska våra kära tv-tittare få ringa in och rösta på vem dom tycker ska bli Sveriges sötaste gamling, gäller dock bara män. Tyvärr så ligger redan våra farföräldrar på VIP top ettan.

Nej nu ska jag slita lite tv & sedan sova, för jag & John Blund har blivit vänner igen. <3


Kommentarer
Postat av: hana

haha men hell yeah på alla punkter där jag nämndes. men tur på datan? snarare talangen hos mig ;)

och "sota gamlingar" is the new shit. vad sa vi, www.sotagamlingar.se?

2008-05-15 @ 00:26:18
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0