And we danced like a wave on the ocean

I onsdags var det bal, det var sjukt roligt. Vi började med att förfesta hemma hos Simon, mysigt. Sedan kom fin bilen och hämtade oss, när vi kom fram var det sjukt mycket folk där! Trodde jag skulle dö då jag skulle kliva ur bilen, jätte pinsamt! Vi åt gott, drack mycket vin, sedan öppnades baren och det var underhållning och massa roliga tal, efter det blev det krogen en skvätt. Det blev en mycket lyckad kväll, & alla var super fina!

Här är jag och min baldate Lawan. =)


image13

Ikväll blir det utflyttningsfest i torvalla, jag är förkyld som ett svin men det hindrar inte mig! Hoppas det blir roligt iaf, jag är pepp som fan. Ikväll ska jag äta flygande jacob, det är gott! <3
Nej nu ska jag försöka plugga lite, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0