A drop in the ocean.

Nu var lovet slut, & imorgon början man skolan igen med ett nationelltprov i engelska. Det är inte så mycket att hurra för..

Slet iaf biljard för någon dag sedan med Robert, Niclas och Dario, då var jag champion & slet tre vinster i föld. =) Efter det hyrde vi fem filmer vi aldrig såg & tog en tur till Brunflo där jag knäckte alla i TP.

Heter det ett arg lejon, eller en arg lejon? Man får inte säga argt..

Idag så gick jag och Petra på Coop & inhandlade massa godis och dricka, sedan vandrade vi till Robert och Olle. =) Hade en rolig kväll, även fast jag alltid är mobbad.

Nu är det bara 31 dagar kvar tills jag tar studenten, det ska bli så jävla roligt & inte nog med det, 33 dagar kvar tills jag & min älskade Nattis åker till Makarska rivieran. <3

Ibland gör det så ont att vara helt själv,
så ont att man inte vet vad man ska ta sig till längre.

image12

I can see the world in your eyes...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem försöker du lura? det vart oavgjort på TP! ;)

2008-05-05 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0