We never cry for love, we're superheroes.

Nu är jag hemma igen efter en tid i Hammarn. Jag ska spendera många helger där framöver, men lika bra är det. Ihelgen var det cruising, det var så jävla roligt! Vi började att grilla och dricka ett gäng hemma hos John, efter det åkte vi flotte till campingen för att sedan vandra in mot Hammarn. Sjukt roligt!

Nu när jag läste mitt senaste inlägg, om allt roligt som hänt och så. Då ser jag att jag missat det roligaste och kanske viktigaste i mitt liv, JAG HAR FÖR FAN TAGIT STUDENTEN! Haha. Det var sjukt roligt, kommer minnas alla dagar med sköningarna i BF3a.



& nej, jag ser inte alls ut som en kille i rosa klänning...!

Idag har jag spelat kort med Anna, Emelie och Sofia, det var nice. (Endast för att jag vann) Runt tolv bestämde Emelie sig för att slita sömn så då drog vi och skulle äta nått. Vi skulle gå på max, det var första gången jag var in där.. Efter det släppte vi av Sofia och sen satt Anna&jag utanför mig i bilen och pratade i två timmar tror jag. Vi pratade om meningen med livet, livets stora frågor och massa nyheter.

"Juste, P.S jag är en indisk gud!"

Näe nu ska väll jag försöka slita sömn så jag orkar upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: bananna

haha, jag ÄR en indisk gud;)

2008-07-04 @ 01:59:13
URL: http://bananna.webblogg.se/
Postat av: kicki

vacker du e gumman!<3

2008-08-19 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0