Let's make some good old days.

Hemma igen efter Kälsjön! Det var så jävla roligt, kommer skriva mer om det senare då jag orkar för nu är klockan så mycket och jag måste slita sömn..

Idag har jag spelat lite poker & druckit öl. Då det vankas öl har jag Anna troget vid min sida, vem kan slita backen bättre om inte hon? Jag har alltid lika roligt med er brudar, ni är den milda såsen på min kebab! <3 (Där förklarade jag min kärlek till er väldigt skarpt)

"Men hedra den döda människan och sätt på han, gör det nu!!"

Känns sorgligt att lämna Hammarn, jag har ett andra hem där nu. Lisa och mamma har nog delad vårdnad om mig, men lika glad för det var jag men gladast var nog räven! Men så lätt kommer du inte bli av med mig Lisa, för på fredag kommer jag tillbaka igen!

- Titta vad fint det är på himlen, med dom rosa molnen på dom blå..
- Hmm, mjaah.. Fast det där är oranga och gråa moln...

Imorgon skulle vi kanske slita storsjöbadet om dom har öppnat relaxen, men der verkade dock inte så.. Då har vi mer tid över att bygga en flotte på, det som vi har planerat i forever nu.

Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0