If you were the winter, i know i'd be the snow.

Mina damer och herrar...Öhm, hej.
 
Idag slet vi två rullar som sög. Det var så kasst filmat, i första filmen (Rec) fick man följa ett tv-teams kamera hela filmen & i andra filmen (Cloverfield) fick man följa nån random killes kamera då han sprang runt. Så det vart deras homevideos, det bara skaka hela tiden så vi blev yr. & hur fan lyckas man med att ta TVÅ sånna filmer på en skala 1-10?

Imorgon, eller ska man säga senare idag (kl är 04:43) ska jag ta den osköna & svettiga bussen till Hammarn. Men det är de värt för att få äta sill och träffa Lisa! Fast nu vet jag inte om jag tar med mig en överraskning längre, för jag orkade inte gå ner på stan och köpa det (Orka motion)Så nu får alla (Förutom Robert) kalla mig för partypooper eller lazyass.

Ibland är det konstigt hur fort allt kan förändras i ens liv. Man kan vara hur tight som helst med en person, sen så försvinner vänskapen mer&mer om man förstår inte hur eller varför. Jag har nog varit dålig på att höra av mig, men det har den andra också varit. Du ska veta att jag saknar dig otroligt mycket & att du är en viktig person i mitt liv. Återigen grattis att du kom in på skolan!

Kommentarer
Postat av: Gordon

Woot, varför får inte jag kalla dig för partypooper? :P

2008-07-11 @ 12:22:00
Postat av: Dario

Master blir besviken, bra filmer ju. =/

2008-07-12 @ 03:14:59
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/
Postat av: Chefen

Håller mig till alla de andra sakerna jag kallar dig då :) <3

2008-07-14 @ 04:36:51
Postat av: mlisaaan

jag menar det! vad är oddsen. nästa gång står jag för bestämmelser över vad vi ska hyra ;) tur att vi kan ha trevligt ändå :) puss babe

2008-07-15 @ 18:17:18
URL: http://brandenish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0