If you were the love, i'd be the desire.

Idag har jag vandrat ner på stan i den här jävla hettan, det är fan sjukt varmt! Men jag ska inte klaga, snart lär ju denna värme försvinna och då kommer jag klaga på att det är för kallt..

Jag och Anna slet en cider på News och satt och prata massa skit. Efter det åkte vi hem till mig, Robin kom också över och då drack vi kaffe och sedan åkte vi och var taxi. Efter det hämta vi upp Viktor på stråket och så åkte vi till mig och tittade på en bra snowboard film.

Imorgon ska jag och KIB-brudarna slita stråket, det kommer bli så jävla roligt. Vi ska nog grilla och ha det mysigt, sweetness! Längesen man umgick med dom nu, men allt det tar vi igen imorgon. Vi är skoningslösa tillsammans!

Är så jävla sugen på att slita en sista minuten till nått soft land, och bara sola, bada och ha roligt... Är så himla less på Östersund nu, inget händer.. Ge mig lite drama!

Kommentarer
Postat av: Dario

Är det drama du söker? Det ska vi nog kunna ordna...

2008-07-29 @ 21:09:45
Postat av: kuss C' ;)

det är mycket slita nudu

2008-07-30 @ 17:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0