If you were a kiss, i know i'd be a hug.

Home sweet home..

Åkte från Hammarn tidigt på morgonen för någon dag sedan, då tänkte jag "Ja, vad kul att få komma till stan & umgås med alla vänner!" Näe, men då ska mamma släpa med hela familjen till stugan, ja vad kul..

Min älskade morfar inhandlade iaf guitarr hero åt oss, så det är de vi har sysselsatt oss med. Vi spelade poker också, & det ryktas att jag är en jävla fuskare i alla spel?! Men så är självklart inte fallet, en Vestlin fuskar aldrig... & nej, jag fuskar inte då jag lägger patians med mig själv!!

Nu är jag hemma i stan iaf, familjen är fortfarande i stugan tills nån gång i veckan, skönt! Idag inhandlade jag mat så jag ska klara mig, haha! Det vart iaf ett skämt, ett ton nudlar, risifrutti, mjölk och mackor. Ikväll ska jag iaf slita stråket med min brudar! Vi ska grilla, dricka och bara umgås och sedan vandra ner till stadens gator och torg.

Ibland tror jag att man tänker för mycket? Jag är less på att tänka, jag ska börja bli mer impulsiv! Och mindre sarkastisk tror jag..

Nej nu ska jag äta upp mina goda nudlar och invänta Hanna!

"Ja, det är Linkan..."
"Hej, är Erik där?"
"Näe, då hade väll förihelvete inte JAG svarat?!"

Kommentarer
Postat av: ck

tsss bull, jag har allt sett dig när du lägger patians!

2008-07-27 @ 15:39:57
Postat av: Lajjsa

haha, när man ser hur det börjar lysa ur ögonen på dej då vet man att det vankas FUSK.

Risifrutti är en lifesaver, och jag älskar din sarkasm :D

2008-07-27 @ 20:40:04
URL: http://myrsky.blogg.se/
Postat av: louise

''vad är haken?'' ''det finns ingen hake, du jobbar med linkan''

2008-07-30 @ 00:56:13
URL: http://lou1sewestlin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0