If you were the wood, i'd be the fire.

Godmorgon..
Idag ska jag må gott, jag&brudarna ska kräma lite rullar ikväll.

För någon dag sedan hade jag en lång konversation med Anna som varade i några timmar, det enda vi kom fram till var att vi ville känna någon som heter Carlos... Tur att vi alltid kommer fram till något vettigt. <3

Haha, kom på en ful grej som hände för någon månad sen då jag och mamma var ute och åkte bil. Vi var tvungen att stanna vid ett övergångsställe för att en neger skulle gå över och han glodde som fan in i bilen, då sa jag "neger" på skånska.. Då tuta mamma och vinkar jätte glatt till honom, & jag tittar på mamma och frågar vafan hon håller på med.. Då svara hon "Ja, du sa ju att det var din kompis Nigel?"

Öhm, just nu har alkohol börja ingå i min kostcirkel.. Jag känner att jag är jätte nyttig och är rädd om min kropp. Som grädde på moset ska jag förgylla min dag och äta på MAX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0