I will take a bullet for you.

Haha..Hah..Ha..! Ikväll har jag vart med mina brudar + Bear&Attor, det var sweet. Det började med att vi lirade poker, jag kom tvåa så jag fick inte känna segerns söttma. Det fick jag inte heller på föld men sedan segrade jag på plump, det firade jag med att äta upp alla Anna's minitomater. Även så blev det slagsmål över ett kort på föld som alla ville ha, det slutade iaf med att Emelie fick ont..

"Vafan vänta, jag hänger inte med.. Vem fan slog Aslan?!"

& idag har min älskling ringt mig också, Lisa! Det känns konstigt att inte prata med henne varje dag, eftersom jag har bott hemma hos henne ett bra tag nu. HM! Aja,  vi ses iallafall på fredag & då har jag med mig en rolig överraskning åt henne.

Just nu sitter jag och smider onda planer med min master, vi har dock inte kommit så långt än. Undra hur långt man kan gå bara för att få åka i en båt och guppa på vågorna...

På tal om båt så kom jag och tänka på kvinnan till höger, Lisa! Här är vi ute och guppar.


Kommentarer
Postat av: Lajjsa

yeey.. :)Love u honeypie.

2008-07-21 @ 13:04:54
URL: http://myrsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0