Cause you are my heaven.

Jag är glad för att det var så himla bra väder både igår och idag, hoppas verkligen det håller i sig i helgen också! För i helgen ska nämligen jag åka till Hammarn. (Ovanligt va?) Det ska bli mysigt, vi ska åka till Robert's stuga i Kälsjön och bo där hela helgen. Vi ska sola, bada tunna, grilla, dricka och bara ha det roligt!

Idag sov jag ingenting tror jag, nån minut eller två max. Anna kom iaf och hämtade mig, sen åkte vi på sportfältet och tittade då min syster spelade match mot ett norskt lag, vi vann med 2-0, wihow! 

Sen åkte vi och köpte glass och sedan till Lövsta för Anna skulle coatcha hennes lag med funktionshindrade. Även fast jag, Emelie och Erika var klack så förlorade dom, men dom kämpade bra! Efter det tittade vi på lite mer fotboll, sedan åkte vi på max och åt lite och efter det till sportfältet igen. Vi tittade då typ Mexicos P13 spelade, dom var så jävla grym för att vara så små. Då vi kände att det började bli lite kyligt bestämde vi oss för att dra hem till Emelie och lira lite föld, haha!

Fyfan vad tält, husvagnar och husbilar det är överallt! Vart man än går så är det massa norskar. Det var roligt då Anna skulle släppa av mig nyss, då åkte vi förbi PC och där var det fullt med tält, husvagnar osv. Så började Anna hetta över att dom tältade precis brevid cykelvägen och så drog hon en sån jävla rolig mening! Hon var verkligen skit arg och så såg jag hur det lyste i ögonen på henne.

"Men vafan, tror dom inte att det finns yxmördare i Östersund eller?! Dom tror att dom kan tälta överallt, t.o.m brevid cykelvägen!! Bara för det ska jag fan åka hem nu och hämta en yxa och sen återkomma!!"

Nej nu tror jag att jag måste slita lite sömn, är fan fett trött.

Kommentarer
Postat av: bananna

haha, jag tvättar av yxan as we speak;)

2008-07-05 @ 22:00:03
URL: http://bananna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0