Only god can judge me.

Mysigt ihelgen säger jag bara. Det blir mer mys på torsdag, me like!

Igår fyller bästaste Anna 19 år och Jossa slet en 18års dag, hoppas ni två hade en riktigt fin dag. <3

Igår så umgicks jag med Robert och Dario, det var roligt. Vi handlade tårta och cola, sen hyrde vi fem filmer på videoteket. Vi slet alla fem, jag tror inte vi har gjort det förut... Det var roligt iaf.

Jag och Dario kom till Robert då inte han var hemma än, då klättrade jag på brandstegen upp till hans öppna fönster och klev in. Sen då jag skulle låsa upp dörren till Dario så mötte jag en chockad Robert, haha.

Min fasters man ska iaf fixa jobb åt mig på 118100, jag är nöjd. Så jag kan få nå pengar nån gång, jag är fan helt jävla pank nu..Det suger.

Kommentarer
Postat av: hanna

arbetskamrater va? ;)

2008-08-12 @ 22:44:18
URL: http://gockas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0