I got soul but i'm not a soldier.

PJUUHH! Fyfan vad det är jobbigt att träna när man har förlorat all kondition man har, speciellt då man ska fysa... Tror nog jag börjar bli för gammal för det här...

Jag hatar fan att vara arbetslös, nu får eniro ta sig i kragen innan jag ringer och bombhotar dom...

Anna och jag har iaf bestämt oss, vi går bärsäkragång med yxan så snart vi vet.. Punkt!

Igår var jag och Hanna på bio iaf, det var mysigt. Vi såg Batman, den var faktiskt grym! Men det var fan det längsta jävla film jag sett på bio någongång, den var 2tim och 36min. Efter det gick jag hem till R och tittade på gaysport och drack lite kaffe. =)

Jag ska mysa heeela helgen! <3

Så jääävla kung! =)

Kommentarer
Postat av: xk

haahah kung

2008-08-21 @ 11:19:55
Postat av: hildur

Håller med dig, tess :P

2008-08-26 @ 19:57:51
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0