Comin from the lips of an angel.

Ihelgen var jag i Vemdalen, det var så jävla roligt! Vi kom dit utan boende, vi skulle sova i bilen som var packad med endast täcken, kuddar, filtar, sovsäckar och tejp. Fast alla dissade bilen och sov i stugorna, lika bra var det.

På söndagen då vi skulle åka vaknade jag, robert och niclas i en random-stugby där vi träffade snälla-bettan. vi slet oss upp & vandrade till nattis som sovit vid en stuga nära bilen.

Vi satt oss i bilen & försökte nyktra till eftersom man inte fick vara i stugorna längre. Klockan var ca 9.00 då. Vi låg och halvsov och pratade en massa tills vi kände att vi var hungrig, då skickade jag iväg dom på affärn.

Då dom kom tillbaka åt vi fil och coco pops, bullar och drack cola i våra tallrikar och muggar vi köpt på rusta. :) Vi poppade musik och hade riktigt roligt.

Vid 17.00 bestämde vi oss för att Niclas skulle köra till sibylla så vi fick någon mat i oss. Men tji fick vi, bilbatteriet hade dött eftersom vi lyssnat på musik från nio på morgonen. Så det var bara att rulla igång den, haha!

Väl vid sibylla åt jag som jag aldrig ätit förr, sedan var Nattis nog nykter för att köra hem, hoppades vi..

Äntligen hemma tänkte robert och niclas, men icke! jag och nattis släpade med dom åtta mil hemifrån, till krokis där nattis har stuga. vi spelade FÖLD, tp och åt gotta och tittade på film. riktig mysig helg.

det roligaste ihelgen var då vi kom in i en stuga där krigarn och valli var, så frågade vi vart alla som bodde där var. det visste inte dom, så gick vi och titta i sovrummet så ligger det en däckat man där! :D haha!
robert och niclas hittade ett par hemmagjorda gitarrer som dom snodde då vi skulle gå. så möter vi två tjejer en bit från stugan som säger att det är deras gitarrer, robert snäll som han är ger tillbaka sin gitarr. niclas därimot sprang runt och sjöng "smoke on the water" och blev jagad av tjejens pojkvän med skidstav! HAHA!

"om man tittar ut här så ser det inte ut som det var här vi festa.."
"men så här är det att...."
"bävern"
"ryttaren och flyktingen"
"du kan vara en föld, eller ett föl"
"punkt"
"hm, hm, hm, hm... JAG VANN"

tack för en underbar helg bästavän, jag får aldrig nog av dig. jag älskar dig nathalie eriksson. <3
robert, niclas, carro & emelie får plus i kanten för att varit ett kanon sällskap. :)

ikväll är det valborg, & snart kommer nattis och therese till mig. vi ska grilla och dricka & mysa :) sedan blir det kanske krogen eller någon annan fest. Over and out.

Kommentarer
Postat av: NATTIS

EN TEJP FÖLD!

2008-04-30 @ 17:57:47
URL: http://nattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0